Ako si zvoliť tie správne šaty na leto

22.07.2021

Rozmýšľanie, čo si v lete obliecť, môže byť náročné. Prezradíte o sebe a svojom tele viac ako v ktorejkoľvek inej sezóne a máte k dispozícii menej trikov na vrstvenie, ktorými zakryjete určité časti alebo vytvoríte peknú siluetu. Je tiež ťažšie vytvoriť každý deň nový outfit, pretože s bundami, vrstvami a šálmi sa skutočne príliš nehráte. Keďže ja milujem módu a snažím sa hľadať inšpirácie aj pre vás, prinášam vám moje najnovšie dva objavy letných šiat zo stránky PoshFactory.sk kde nájdete okrem iného aj široký výber šiat na rôzne príležitosti.


V lete musíte byť ešte múdrejšie s typmi oblečenia, ktoré si vyberiete, keď chcete zakryť určité oblasti. Ja osobne neverím v nadmerné používanie veľmi priliehavého oblečenia, pretože je príliš teplo tieto dni a hneď sa na vás prilepí. Namiesto toho zvoľte šaty, ktoré dokážu zakryť všetky správne miesta. K môjmu výberu letného oblečenia som pridala tiež tieto maxi šaty, ktoré upútajú na prvý pohľad. Nemyslíte? Prvý dojem bol aj je veľmi dôležitý. Tieto farebné dlhé letné šaty so španielskym výstrihom a kvetmi môžu byť obzvlášť dobrou voľbou na dovolenku, pretože sa ľahko nosia, ale zároveň sú očarujúce.


Obliekanie v týchto letných horúčavách je výzvou. Chcete vyzerať romanticky, ale tiež nechcete mať pocit, že je vaše oblečenie prilepené k pokožke. Leto je navyše obdobím, kedy je väčšina populácie neustále spálená cez víkendy strávené pri bazéne alebo na pláži. Nie je nič horšie ako upnuté, svrbiace oblečenie proti červenej, slnkom spálenej pokožke. Práve preto som ja ako druhé šaty som zvolila žlté krátke šaty s voľnými rukávmi a viazaním. Šaty, ktoré sú o niečo jednoduchšie ako šaty na pláž alebo do práce. Tieto šaty upútajú hlavne svojou farbou a strihom v tvare motýľa. Nie sú určené len na špeciálne príležitosti. Pohodlné letné šaty sú ľahkou voľbou pre dni, keď neviete, čo si obliecť. Pretože práve leto je ideálnym časom na predstavenie práve výraznejších farieb.



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky