Mgr. Paulína Fialková v kaviarni Place Café & Champagne 

03.02.2020

Celá tlačová konferencia sa odohrávala v kaviarni Place Café & Champagne, o ktorom som už písala v článku tu. Ja som si ako skoro každý deň prišla do svojej obľúbenej kaviarni vychutnať skvelú kávu s koláčikom a hneď pri príchode sa kaviareň premenila na "televízne štúdio", kde mala Paulína tlačovku.

Všetko bolo premakané. Nie je to ale klasická kaviareň, ktorá iba ponúka kávu, koláče, nealko a alko nápoje.... ale dokážu zabezpečiť aj catering, celú výzdobu a kyticu pre Paulínu od Flowershop Švermova. Jednoducho dokážu usporiadať aj rôzne firemné akcie alebo oslavy. Kaviareň Place Café & Champagneje prepojená s hotelom Urpín, ktoré je od piatkového dňa jedným z miest, s ktorým Paulína Fialková spolupracuje.


Mgr. PaulínaFialková je slovenská biatlonistka pochádzajúca z Čierneho Balogu. Slovensko reprezentovala na Zimných olympijských hrách 2014 v Soči a v roku 2018 v juhokórejskom Pchjongčchangu. Slovensko úspešne reprezentuje aj na podujatiach Svetového pohára v biatlone.


Ako sa Paulína pripravuje na tohtoročné majstrovstvá sveta? Vlaňajšia sezóna bola raketová!

"Každá sezóna sa ladí k vrcholu. A vlani to bolo aj pre mňa prekvapenie ako dobre to šlo, ale biatlon je taký šport, alebo možno každý šport je taký šport, že dostať sa na vrhol je možno o trošku ľahšie ako sa tam udržať alebo ako pokračovať v tom trende a ja si myslím, že tá moja výkonnosť je stabilne na dosť vysokej úrovni, ale nepodarilo sa to premeniť v toľko pódiových umiestnení ako vlani. Čo ešte nie je stratené a ja sa snažím urobiť z mojej strany maximum a myslím si, že aj celý môj tým sa snaží urobiť maximum pre ten úspech v Anterselve. Uvidíme ako to vypáli. Je to biatlon takže nie vždy znamená, že najrýchlejší bežec alebo najpresnejší strelec vyhrá zlatú medailu. Je to biatlon, je to nevyspytateľné, je tam množstvo okolností, ktoré do toho môžu vstúpiť a samozrejme že sa budem snažiť potešiť všetkých fanúšikov a svoju rodinu. Príprava je zameraná na vrátenie sa do tréningového tempa dvojfázovými tréningmi, nabrať silu a rýchlosť, na strelnici doladiť detaily. Je to súbor korkov resp. tréningov, ktoré by ma mali priviesť k tomu aby som sa cítila čo najlepšie. Po psychickej stránke je to tiež veľmi dôležité."


Členka klubu VŠC Dukla Banská Bystrica nám prezradila aj svoje ambície, ktoré podľa jej slov nezmenili a ostávajú stále len tie najvyššie. Robí pre to maximum aby sa to podarilo a verí, že sa jej aj šťastie nakloní.

Trať je trošku vyššie položená s najvyššou nadmorskou výškou, približne 1 600 m n. m. Pre Paulínu to bude ťažký oriešok (určite nie iba pre ňu ale aj pre ďalších pretekárov) hlavne kvôli faktu, že trať je tiahla bez prudkých stúpaní a prudkých zjazdov. Musí absolvovať v priebehu 10-tich dňoch 6 pretekov.

Všetci jej držíme palce a veríme, že nás ani tento rok nesklame :-)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky