Nákupná horúčka v Europa Shopping Center Banská Bystrica

21.08.2019

Leto sa nám už pomaličky končí, ale to neznamená, že si nemôžete spraviť radosť. Pre shopaholičky, ako som ja, tu mám jeden malý tip na nákupy. Omnoho lepšie, ako nakupovať cez internet a strachovať sa, či vám sadne veľkosť, či je rovnaká farba ako na obrázku alebo o aký materiál presne ide, je nájsť všetko, ako sa vraví, "pod jednou strechou". Europa Shopping Center ponúka miesto, kde si môžete nielen skvele nakúpiť, ale sa aj kvalitne najesť, posedieť si pri káve alebo navštíviť kino či oddychovú zónu. Navyše si môžete zaobstarať aj darčekovú kartu s minimálnym kreditom 20€, s ktorou je nakupovanie oveľa jednoduchšie. Kartou môžete platiť vo všetkých prevádzkach Europa SC, vrátane reštaurácií. Lepšie, ako stále vyberať peňaženku, no nie?

Túto kartu som vyskúšala aj ja a obehala som s ňou všetky obchody. Našla som veľmi veľa krásnych aj značkových kúskov za naozaj prijateľnú sumu. V pohode som si vyskúšala to, čo som chcela a predavačky mi aj ochotne poradili. Elegantného, športového a hlavne pohodlného oblečenia tu je naozaj veľa. Skrátka, každý si tu nájde čo hľadá. Na záver som sa odmenila lahodným koláčom a kávičkou.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky