Obleč sa s Elegantna.sk

24.01.2021

Nedávno som objavila slovenský eshop elegantna.sk a hneď som bola zamilovaná do všetkých ich vecí. Je to úžasné pozerať všetky tie krásne veci na fotkách, ale keď ich uvidíte naživo, je to ešte lepšie. Kvalita je táááák dobrá! Každý kúsok je super špičkový, kvalitný, štýlový...

Keď som si tak zhrnula rok 2020, chcela som sa podeliť o svoje "favourites" práve z tejto stránky. A rada by som sa spýtala aj vás, aké sú vaše obľúbené kúsky z tohto eshopu. Viem, že to nebude ľahké, pretože ponúkajú široký výber všetkého. Od topánok, cez šaty, blúzky...

Začnem hneď takto "zhurta" niečím nepriehľadnuteľným. Čižmy s riasením Heine v zlatej farbe sú lesklé a extravagantné.  Na špeciálne príležitosti s čiernym outfitom sa stanú ešte viac WOW! Vyrobené z vysoko kvalitnej látky, so špicatým tvarom na konci a s krásnym riasením.


Kúsok číslo dva sa nesie v znamení čiernej ale nie jednoduchej. Buklé blejzer obohatený perlovými gombíkmi. Štýlový, flitrované výšivky pozdĺž okrajov a výstrihu s lemom so strapcami a s vreckami. S mojou výškou 177cm je aj trošku dlhší, takže vyššie ženy sa nemusia báť dĺžky. Krásne ukáže na ženskej postave a je niečím iným ako obyčajné blejzre.


Najradšej mám tieto svetlo hnedé kožené nohavice z nappa kože Heine. Sú úzke, priliehavé a SEXI! Päťvreckové nohavice s mierne zníženým pásom a skrytým zipsom. Ak ste fanúšik bedrových slim fit nohavíc tak ako ja, práve ste našli svoje vysnívané nohavice.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky