raňajky v kaviarni Place Café & Champagne

02.01.2020

Ja osobne som veľká milovníčka dobrej kávy a raňajok, pretože sú základom dňa. Keďže žijem na strednom Slovensku, hľadala som kaviareň hlavne v Banskej Bystrici. A tu som práve jednu takú priamo v centre mesta našla. Pretože je v dnešnej dobe nespočetne veľa kaviarní a nájsť tú, ktorá ponúka nie len  kvalitnú kávu je ťažšie ako sa na prvý pohľad môže zdať.

Ako som spomínala raňajky, tak aj tie tu nájdete a môžem potvrdiť, že sú NE-SKU-TOČ-NE !!!! V ponuke sú hneď 3 druhy raňajok. Okrem klasickej  À la carte ponuky a ponuky švédskych stolov, obyčajným raňajkám už dávno odzvonilo. K rannej káve to najlepšie čo môže byť :-) Krásne nastylované, podávané až do 13:00. Aby ste mi aj verili sama som ich ochutnala. Sú netradičné a primominajú Francúzsko, keďže french toast a champagne je výsada francúzov. Ako študentka vysokej školy majú veľmi prijateľné ceny a navyše v tejto veľmi útulnej kaviarni som mala aj ja trošku problém si vybrať z ich širokej ponuky.

Útulné prostredie a milá obsluha vám dajú priestor na príjemný rozhovor pri káve s koláčom či pri dobrom vínku so známymi alebo prečítanie si svojej obľúbenej knihy. A ešte jeden typ pre vás: fotky s kávou z kaviarne vyzerajú skvele

Kaviareň Place Café & Champagne je otvorená každý deň a to aj cez sviatky (pre nadšencov ako ja idélne), pretože sa nachádza v hoteli Urpín City Residence.



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky