Vlasová kozmetika Lusse Cosmetics

22.09.2020

Vlasy sú korunou krásy každej ženy.

Určite baby každá z nás má aspoň maličký problém s vlasmi, ktorý nás trápi už dlho. Zdravo vyzerajúce vlasy sú nádherné a vďaka nim sa budete cítiť výnimočne. S vypadávaním vlasov, lupinami a mnohými ďalšími podobnými problémami, ktorým čelia ženy, sa starostlivosť o vlasy stala hlavným problémom. Ženy chcú nielen tipy na starostlivosť o vlasy, ale hľadajú aj kvalitu na potlačenie akýchkoľvek problémov súvisiacich s vlasmi, a nie chemické prípravky. Tip na zdravé vlasy začína tým, akú vlasovú kozmetiku používate. Toto sa priamo odrazí na vašich vlasoch hneď po pár použitiach a vyživuje ich od korienkov. Potom príde na rad ochrana vašich vlasov pred prachom, znečistením rôznymi olejmi, kúrami, šampónmi.... pre rôzne typy vlasov.

Ja konkrétne som začala používať produkty profesionálnej vlasovej kozmetiky BEAVER PROFESSIONAL od stránky lusse.sk. Som s ňou veľmi spokoná a po pár použitiach sú moje vlasy lesklejšie 🤩 Konkrétne keratínova sada je pre mňa ideálna, pretože je unikátna svojím hydratujúcim zložením, obsahujúcim keratínové proteíny 💜💜 Vlasy sú hĺbkovo hydratované, súčasne obohatené o vitamíny a aminokyseliny pre objemnejšie vlasy, šetrne regeneruje vlasy, čím zlepšuje ich zdravie a pevnosť a zabezpečuje ich prirodzený lesk bez zaťaženia 🙋‍♀️
A hlavne neobsahuje žiadne sulfáty, parabény, minerálne oleje ani fosfáty.

V ponuke majú produkty na takmer každý problém s vlasmi.

Určite bolo aj pre vás toto leto najlepším časom na strávenie času na pláži, párty s priateľmi, plávanie a veľa zábavných aktivít. Neznamená to však, že sa vaše vlasy tiež dobre bavia. Vaše vlasy sa v lete určite poškodili. Existuje veľa spôsobov, ktoré môžete urobiť, aby ste chránili svoje vlasy pred každým ročným obdobím. Ja mám teraz 3-mesačnú kúru šampónov+kondicionérov Keratin Hair Thickening na podporu rastu vlasov a zlepšuje ich štruktúru.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky